Reklamacije i povraćaj sredstava
Ova stranica opisuje uslove pod kojima je moguće podneti reklamaciju, otkazati narudžbinu i ostvariti povraćaj sredstava.
1. Podnošenje reklamacije
Reklamaciju u vezi sa kupljenim ulaznicama korisnik može podneti elektronskim putem slanjem e-mail poruke na adresu info@tickethubs.rs, sa opisom problema i relevantnim podacima (ime i prezime, e-mail, broj narudžbine, naziv događaja, datum događaja).
Reklamacije razmatramo u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u zakonskom roku od 8 dana od prijema reklamacije, o čemu korisnik dobija odgovor putem e-maila.
2. Otkazivanje događaja ili promene uslova
U slučaju otkazivanja događaja, promene datuma ili značajne izmene programa od strane organizatora, korisnici će biti obavešteni putem e-maila, kao i putem informacija objavljenih na TicketHub platformi. U tim situacijama biće jasno naznačeno da li je moguće izvršiti povraćaj sredstava i pod kojim uslovima.
3. Povraćaj sredstava za plaćanja platnim karticama
U slučaju odobrenog povraćaja sredstava za transakcije plaćene platnom karticom, povraćaj se vrši isključivo storniranjem (reverzijom) transakcije, na istu karticu kojom je plaćanje izvršeno. Povraćaj nije moguć isplatom gotovine ili prenosom na drugi račun.
Nakon što TicketHub pokrene proces storniranja, vreme potrebno da se sredstva pojave na računu korisnika zavisi isključivo od banke izdavaoca kartice.
4. Situacije u kojima povraćaj nije moguć
U principu, povraćaj sredstava nije moguć u sledećim slučajevima:
- korisnik nije iskoristio ulaznicu, a događaj je održan;
- korisnik je pogrešno izabrao datum ili događaj;
- nakon što je prošao rok definisan od strane organizatora za otkazivanje.
Organizator događaja može definisati dodatne uslove u vezi sa povraćajem sredstava, što će biti jasno naznačeno u opisu događaja.
5. Postupak rešavanja sporova
U slučaju spora koji ne može biti rešen putem reklamacionog postupka, primenjuju se važeći propisi Republike Srbije, a za rešavanje sporova nadležan je sud prema sedištu trgovca.